Ήθελα αυτό το τραγούδι να συνδεθεί με τους θαυμαστές των B-52. Είναι ένα τραγούδι disco που φέρνει στο νου μια νεότερη Kate την εποχή που ανυπομονούσα να μπω σε club. Με πάει πίσω στο παρελθόν μου στο “Party Girl”! Το ιδρυτικό μέλος των B-52 Kate Pierson, στα 76 της παρακαλώ, κυκλοφορεί στις 20 του Σεπτέμβρη το νέο solo album της με τίτλο "Radios and Rainbows". Δύο μόλις κομμάτια απο αυτό το album έχουν παρουσιαστεί μέχρι σήμερα. Πρόκειται για το αριστουργηματικό "Evil Love", μια 60ς ρεπλίκα τραγουδάρα που χαρωπά μιλά για εκδίκηση στα χνάρια του A lover spurned και το club τραγούδι “Take Me Back To The Party”, το οποίο έγραψε μαζί με τον Jimmy Harry, ο οποίος είχε συνεργαστεί στο παρελθόν με τη Madonna, την Pink και πολλούς άλλους. Το βίντεο σκηνοθέτησε η Eleanor Greene και επιμελήθηκε ο John Stapleton. Γι αυτό το κομμάτι η ίδια έχει δηλώσει: "Ήθελα αυτό το τραγούδι να συνδεθεί με τους θαυμαστές των B-52. Είναι ένα τραγούδι disco που φέρνει στο νου μια νεότερη
Daniel Rossen: «Για αρκετό καιρό, έπαιζα τα κομμάτια που έγραφα μόνο σε φίλους και γνωστούς. Τύχαινε βέβαια να ζω με τον Chris Taylor κατά το δεύτερο έτος μου στο κολλέγιο, οπότε τ’ άκουγε κι αυτός. Ο Chris μπήκε στην μπάντα πρώτος. Κι εκείνος μου ‘πε να τους συναντήσω ώστε να κάνουμε τα πρώτα δοκιμαστικά. Μπαίνοντας στο group, κάναμε τρεις-τέσσερις πρόβες, δουλέψαμε όσα έγραφα, και μια εβδομάδα αργότερα φύγαμε για περιοδεία ενός ή δύο μηνών. Ήξερα τότε καλά τον Chris [ Taylor ] και τον Chris [ Bear ], αλλά δεν γνώριζα καθόλου τον Ed [Droste]. Ήταν εξαιρετικά παράξενο να γνωρίζεις σιγά σιγά έναν άγνωστο ξοδεύοντας μέρες μαζί του στο ίδιο αυτοκίνητο...»
...Και δέκα περίπου χρόνια μετά οι Grizzly Bear, όνομα που εμπνεύστηκε o Ed Droste απ’ το παρατσούκλι ενός πρώην συντρόφου του, o Daniel Rossen, μουσικός και κύριος ενορχηστρωτής της μπάντας, βλέπει τον τέταρτο δίσκο των Grizzly ως έναν απ’ τους «πολυαναμενόμενους δίσκους» του 2012-2013. To Shields [2012] κυκλοφόρησε στις 18 Σεπτεμβρίου, ενώ τα Single που προηγήθηκαν, «Sleeping Ute» και «Yet Again», μύριζαν λίγη περισσότερη περιπέτεια, περισσότερο ντόρο, περισσότερη φασαρία απ’ την υπέροχη chamber pop / alt. Rock που έφτιαχνε η μπάντα ως και το Veckatimest [2009].
Δεν υπάρχει πια αμφιβολία ότι οι Grizzly Bear δημιουργούν υπέροχη μουσική. Ο αιθέριος ήχος και η συνολική ενδοσκοπικότητα στο εκπληκτικό Yellow House [2006], η νεόφερτη τότε Chamber Pop που είδαμε να τελειοποιείται στο Veckatimest [2009], αλλά και οι έντονοι πειραματισμοί των υπόλοιπων και μικρότερων σε διάρκεια δίσκων των Grizzly Bear, δίνουν την θέση τους στο baroque και την λεπτομέρεια στη παραγωγή που χαρακτηρίζει το τέτατρο Album τους, “Shields”.
Τα μουσικά genres φαίνονται άχρηστα εάν θέλει κανείς να περιγράψει το περιεχόμενο του “Shields” που μπορεί ταυτόχρονα να θυμίζει την εσωτερικότητα της Chamber Pop, την ευαισθησία της Folk, την ονειρικότητα της Psychedelic Rock, την νοσταλγικότητα της μουσικής των 50s ή 60s, αλλά και, ορισμένες φορές, την ωμή δυναμικότητα της Rock. Τα περισσότερα κομμάτια στον δίσκο είναι “χτιστά”, αφού τα επίπεδά τους αναπτύσσονται συνεχώς κατά την ακρόαση, ενώ σε γενικές γραμμές, στο Shields θα συναντήσει κανείς μουσική που μπορεί να στείλει τους Grizzly Bear σε σειρά συναυλιών ανά τον κόσμο, έχοντας τις ίδιες πιθανότητες headlining με την Feist τους Arcade Fire ή τους The National.
Οι Grizzly με το Shields απομακρύνονται απ’ τον ονειρικό ήχο που δημιούργησαν με τις προηγούμενες κυκλοφορίες τους. «Πρόκειται για ένα πολύ περισσότερο λεκτικό Album», σημειώνει ο Ed Droste. «Δόθηκε ιδιαίτερη βάση στους στίχους αυτή τη φορά». Τα πολλαπλά φωνητικά που λάνσαραν οι Grizzly σ’ αυτά τα δέκα χρόνια παρουσίας, δίνουν τώρα την θέση τους στην δυναμική μοναχικότητα μιας και μόνο κεντρικής φωνής, με τον Ed και τον Daniel μάλιστα, ν’ αλλάζουν συχνά θέσεις στην μέση του εκάστοτε κομματιού. Αφαιρετικές jazz μελωδίες, εναλλασόμενα μουσικά μέτρα και δομήσεις κομματιών φτιαγμένες έτσι ώστε να καθοδηγούνται προς πάσα κατεύθυνση που προστάζει η βασική μελωδία, είναι τα κυριότερα στοιχεία του «Shields».
Τα τέσσερα μέλη των Grizzly Bear, πέρασαν αρκετά μεγάλο διάστημα χωριστά. Ο Chris Taylor μέσα στα τέσσερα χρόνια που μεσολάβησαν απ’ το Veckatimest στο νέο Album, έφτιαξε και έκανε μάλιστα αρκετά γνωστό το δεύτερό του project, τους CANT. Ομοίως, ο Daniel Rossen απέσπασε θετικότατες κριτικές στο Solo EP «Silent Hour/Golden Mile» [Warp], ενώ την ίδια στιγμή ο Chris Bear ηχογραφούσε δική του μουσική. Αντιθέτως, ο Ed Droste παντρεύτηκε και «πήγε για μήνα του μέλιτος που κράτησε 2-3 χρόνια», όπως ο ίδιος δηλώνει.
Μετά την «αποτυχημένη προσπάθεια» δημιουργίας ενός νέου Album τον Ιούνιο του 2011 σε μια έρημο του Texas, η μπάντα ξαναμαζεύτηκε στις αρχές του 2012 στο πατρικό σπίτι του Droste, το γνωστό Yellow House, όνομα που δόθηκε και στον δεύτερο δίσκο των Grizzly. Όπως περιγράφει και ο Ed Droste, ο ίδιος και ο Daniel Rossen αποφάσισαν: «Ας δοκιμάσουμε να γράψουμε απ’ την αρχή... Δεν είχαμε δοκιμάσει κάτι τέτοιο στο παρελθόν. Δεν είχαμε καθήσει μαζί να γράψουμε απ’ το τίποτα κομμάτια για έναν νέο δίσκο. Μερικά λοιπόν ήρθαν έτσι, ενώ άλλα ξεκίνησαν με τον Daniel να μου λέει απλά “πήγαινε παίξε κάτι στο πιάνο”». Έτσι ακριβώς δημιουργήθηκε και το Sun In Your Eyes, αυτό το εξαιρετικό επτάλεπτο φινάλε του Shields...
«Υπάρχει μια έντονη επιθυμία να ‘σαι αυτόνομος, να μην χρειάζεσαι κάποιον δηλαδή, ωστόσο υπάρχει κι αυτός ο έντονος φόβος του να ‘σαι μόνος. Οι στίχοι, ως επί των πλείστων, έχουν να κάνουν μ’ αυτό ακριβώς. Πρόκειται για έναν δίσκο φορτισμένο με σκέψεις σαν κι αυτές που όλοι μας αντιμετωπίζουμε σε διάφορες μορφές σήμερα», σημειώνει ο Ed Droste, κλίμα που χωρίς αμφιβολία διακρίνεται έντονα ακούγοντας το Shields. Αυτό βέβαια, μπορεί να ίσχυε και παλιότερα, όπως στο κλείσιμο του Yellow House [2006], το «Colorado», με το ερωτικά αναπάντητο και μετέωρο ερώτημα «What now? What now? What now?», αλλά σίγουρα όχι στον ίδιο βαθμό με το τωρινό δίσκο, Shields. Εδώ, εάν το «Sleeping Ute» είναι η αρχή μιας απομόνωσης απ’ τους άλλους, το Sun In Your Eyes, τελειώνει την διαδικασία μ’ έναν αποχαιρετιστήριο κι αποφασιστικό ασπασμό: «So long, I’m never coming back».
Παρά την εύκολη παραγωγή και τον φορμαλισμό της, το Shields εμπνέει μια όμορφη αίσθηση ανησυχίας που αυξάνει όσο πλησιάζει κανείς στο φινάλε του δίσκου. Κατανοεί κανείς ότι ο ο δίσκος δεν έχει καμία σχέση με το «αίσιο τέλος», με την αισιοδοξία που λανσάρεται σήμερα ως κάτι το εκ των πραγμάτων θετικό. Αντιθέτως, οι Grizzly στο Shields απαιτούν συγκέντρωση, καθαρή ακρόαση, προσοχή. Και τα καταφέρνουν μάλιστα αρκετά καλά σε μια εποχή «υψηλών ταχυτήτων», υπερκατανάλωσης και άκρατης ανυπομονησίας...
Η Γεωργία Νταγάκη, γεννήθηκε στην Αθήνα με καταγωγή από τo Ρέθυμνο Κρήτης. Από την ηλικία των 12 χρόνων ξεκίνησε μαθήματα κρητικής λύρας ενώ παράλληλα ξεκίνησε πιάνο, φωνητική, θεωρία και αρμονία της μουσικής. Από αρκετά μικρή ηλικία ασχολείται επαγγελματικά με τη μουσική και έχει συνεργαστεί με πολλούς παραδοσιακούς μουσικούς αλλά και με ερμηνευτές της έντεχνης σκηνής, μια και το ρεπερτόριο της είναι ευρύτερο. Έπειτα από πολλές και αξιόλογες συνεργασίες, με σπουδαίους καλλιτέχνες όπως ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου, ο Ορφέας Περίδης, ο Βασίλης Λέκκας, ο Γιάννης Σπάθας, ο Γιάννης Κούτρας, την Ευανθία Ρεμπούτσικα και τον Παναγιώτη Καλαντζόπουλο, ο Αντώνης Μίτζελος, ο Γιώργος Ανδρέου και πολλοί άλλοι, δημιούργησε την δική της ηλεκτρική και ακουστική μπάντα η και μόνο μ’ ένα πιάνο, παίζοντας σε όλη την Έλλάδα, σε μαγαζιά και σε καλοκαιρινές συναυλίες.
...let's raise a glass or two, to all the things I've lost on you ...!!! Η όψη της αρχικά σε ξεγελά καθώς με την πρώτη ματιά μοιάζει με 25χρονο αγόρι. Έχει κοντά σγουρά μαλλιά, είναι μικροκαμωμένη και νευρική. Η φωνή της όμως προδίδει αμέσως την ταυτότητα της. Πρόκειται για την 34χρονη Laura Pergolizzi, που έγινε γνωστή με το καλλιτεχνικό όνομά της, LP. Η LP γεννήθηκε στο Long Island της Νέας Υόρκης και μετακόμισε στο Λος Άντζελες το 2010.
Οι Άλφα Πέντε ξεκίνησαν ως το project δυο νέων Ελλήνων μουσικών, του Σταύρου (Ohmer) και του Σπύρου (Ναυαγός). Η μουσική τους είναι χιπ χοπ με ελληνικό στίχο και σίγουρα δεν είναι από τα ονόματα εκείνα που είναι πολύ γνωστά στο κοινό. Πήραν το όνομά τους από Το «Α», το οποίο είναι από τη λέξη άρθρο, που είναι το άρθρο 5 του συντάγματος, και λέει ότι «στην ελληνική επικράτεια όλοι οι άνθρωποι είναι ίσοι, ανεξάρτητα από χρώμα, φυλή, καταγωγή, θρησκευτικά πιστεύω, κοινωνικό στάτους, κλπ.».
Οι The National Fanfare of Kadebostany είναι... η ορχήστρα της Δημοκρατίας της Kadebostany. Genre: idm / electronica / noise / balkan / experimental / instrumental / πιάνο, τσέλο, ακορντεόν, μπάντζο, σαξόφονο, βιολί, φαγκότο... (ενίοτε ανατολίτικο, ενίοτε πομπώδες και εμβατηριακό, ενίοτε ακατάληπτος θόρυβος) Στην πραγματικότητα πρόκειται για το project του Ελβετού παραγωγού Kadebostan, σε συνεργασία με τους Rational Diet, ένα "ensemble ακουστικής μουσικής δωματίου", με έδρα του το Minsk της Λευκορωσίας.
Ένα υπέροχο, σπάνιο τραγούδι από τον Adrian John Loveridge . Κυκλ o φόρησε το 1981 στο επίσης δυσεύρετο άλπουμ του με τίτλο “ Square One ”. Ελάχιστες πληροφορίες μπόρεσα να βρω για αυτόν τον καλλιτέχνη, μόνο ότι γενήθηκε στο Lyme Regis της Αγγλίας γύρω στο 1950 και ζούσε στη Νέα Υόρκη το διάστημα που ηχογράφησε το album . Κάποιος από τη γενέτειρά του ενημέρωσε μέσω ενός σχολίου του στο youtube , ότι ο Loveridge απεβίωσε προ δεκαετίας. Το ίδιο άτομο ανέφερε ότι ο Loveridge είχε γράψει πολύ υλικό, αλλά η μόνη πραγματική του επιτυχία ήταν όταν έγραψε δυο τραγούδια για ένα άλμπουμ της Laura Branigan . Τέλος αναφέρω ότι το πρωτότυπο τραγούδι γράφτηκε το 1979 από ένα συγκρότημα ονόματι Thieves , για το οποίο επίσης δεν υπάρχουν στοιχεία. Lyrics: 400 dragons it's gonna be rough six million soldiers of fortune I'd fight them all for a night in your love... 400 dragons and if that ain't enough send ten million Venus invaders I'd
Χθες και με καθυστερηση αρκετων μηνων ειναι η αληθεια, ειδα την ταινια του Ακι Καουρισμακι, Le Havre. Πολυ καλη ταινια, αλλα η χαρα ηταν διπλη γιατι ανακαλυψα ενα κομματι-διαμαντι απο το 1965. Το κομματι ειναι απο τους The Renegades και λεγεται Matelot, που σημαινει ναυτης χαμηλης βαθμιδας.
H Ikira Baru είναι μια κολομβιανή τραγουδίστρια. Είναι από την Μπαρανκίγια, στην Καραϊβική ακτή της Κολομβίας - την ίδια πόλη όπου γεννήθηκε και μεγάλωσε η Shakira. Οι άνθρωποι στην Μπαρανκίγια είναι φιλόξενοι, αγαπούν τη διασκέδαση και τη μόδα και είναι μεγάλοι λάτρεις της μουσικής. Αυτή η ατμόσφαιρα άφησε το στίγμα στην Ikira από νωρίς στη ζωή της. Άρχισε να παίρνει μαθήματα τραγουδιού στην ηλικία των 5. Είχε διάφορους δασκάλους στο τραγούδι στην Κολομβία, την Αργεντινή και την Αυστραλία.
Ο «Σταυρός του Νότου» ξεκίνησε με τις χειρότερες προοπτικές για τον Θάνο Μικρούτσικο, ο οποίος είχε κάνει μεγάλη αίσθηση στο κοινό μετά τη μεταπολίτευση με τους πρώτους του δίσκους (όπως τα «Τραγούδια της λευτεριάς» [1978] και η «Μουσική πράξη στον Μπέρτολτ Μπρέχτ» [1978]) και είχε αποσπάσει τις καλύτερες κριτικές για τη δουλειά του.
“Η Βασίλισσα της avant-garde pop” - Esquire “Queen of the Revolution” – Madame Figaro “Stunningly emotive vocals... atmospheric soundscapes” - Rolling Stone India “Ilia has perfected a performative style like no other in the music industry…she gradually shed her layers as she shuffled into a hypnotic and futuristic goth-pop that took a mystical turn with the use of the traditional organ of santour, creating a perfectly orchestrated musical chaos.” Maro Angelopoulou – Europavox Η IOTA PHI μετά την συνεργασία της με το εμβληματικό γκρουπ των ΣΤΕΡΕΟ ΝΟΒΑ στο κομμάτι Ίριδα", κυκλοφορεί το πρώτο single από τον επερχόμενο της δίσκο. Σε σύνθεση και παραγωγή της ίδιας, με σταθερό συνεργάτη τον Μιχάλη Δέλτα, το ΜΑΖΙ είναι ένα αναπάντεχο και τολμηρό κράμα διαφορετικών μουσικών ειδών. Στοιχεία ρεμπέτικου, ντραμς 808, ηλεκτρονικός πειραματισμός και tribal στοιχεία συνθέτουν το ηχοτόπιο του ΜΑΖΙ. Ένα love story ή μια ιστορία για τις ψυχές των ανθρώπων. Την κυκλοφορία του πρώτου της δίσκο
Οι Madrugada ήταν ένα Νορβηγικό ροκ συγκρότημα που δημιουργήθηκε στην πόλη Stokmarknes το 1992. Το συγκρότημα αρχικά αποτελούνταν από τα μέλη Σίβερτ Χόιεμ (φωνητικά), Ρόμπερτ Μπούρας (κιθάρα) και Frode Jacobsen (μπάσο). Οι Madrugada ήταν γνωστοί για τον χαρακτηριστικό νωχελικό και ελαφρά μελαγχολικό τους ήχο.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου