Ήθελα αυτό το τραγούδι να συνδεθεί με τους θαυμαστές των B-52. Είναι ένα τραγούδι disco που φέρνει στο νου μια νεότερη Kate την εποχή που ανυπομονούσα να μπω σε club. Με πάει πίσω στο παρελθόν μου στο “Party Girl”! Το ιδρυτικό μέλος των B-52 Kate Pierson, στα 76 της παρακαλώ, κυκλοφορεί στις 20 του Σεπτέμβρη το νέο solo album της με τίτλο "Radios and Rainbows". Δύο μόλις κομμάτια απο αυτό το album έχουν παρουσιαστεί μέχρι σήμερα. Πρόκειται για το αριστουργηματικό "Evil Love", μια 60ς ρεπλίκα τραγουδάρα που χαρωπά μιλά για εκδίκηση στα χνάρια του A lover spurned και το club τραγούδι “Take Me Back To The Party”, το οποίο έγραψε μαζί με τον Jimmy Harry, ο οποίος είχε συνεργαστεί στο παρελθόν με τη Madonna, την Pink και πολλούς άλλους. Το βίντεο σκηνοθέτησε η Eleanor Greene και επιμελήθηκε ο John Stapleton. Γι αυτό το κομμάτι η ίδια έχει δηλώσει: "Ήθελα αυτό το τραγούδι να συνδεθεί με τους θαυμαστές των B-52. Είναι ένα τραγούδι disco που φέρνει στο νου μια νεότερη
Το 1972 ο Charles Aznavour άφησε άναυδο το γαλλικό κοινό του ερμηνεύοντας για πρώτη φορά στα πλαίσια των συναυλιών του στο Olympia ένα τραγούδι που έλεγε την ιστορία ενός μοναχικού άντρα που μένει μόνος με τη μητέρα του και που η πραγματική του δουλειά είναι η νύχτα, όπου εμφανίζεται ντυμένος γυναίκα, μια αρτίστα. Το "Comme ils disent" («Όπως λένε»), σε μουσική και στίχους του ίδιου του Aznavour, προσεγγίζει το θέμα του χωρίς ίχνος σαρκασμού και κοροϊδίας (συνηθισμένου κοκτέιλ εκείνη την ομιχλώδη περίοδο της μισαλλοδοξίας), αλλά από την καθαρά ανθρώπινη πλευρά του, που την ενίσχυε και η ιδιαίτερα μετρημένη ενσάρκωση του ήρωα από τον Aznavour στις ζωντανές εμφανίσεις του. Για τον Γαλλοαρμένιο καλλιτέχνη, στο απόγειο τότε της δημοτικότητάς του και απολύτως ετεροφυλόφιλο, ήταν μια πραγματικά γενναία κίνηση.
Το "Comme ils disent" συμπεριλήφθηκε αρχικά στο άλμπουμ Idiote je t'aime, που κυκλοφόρησε τον Ιούλιο του 1972, ύστερα όμως από την ενθουσιώδη υποδοχή του από το κοινό στα live, προήχθη λίγο αργότερα σε αυτόνομο single, γνωρίζοντας αξιόλογη εμπορική επιτυχία.
Επειδή για πρώτη φορά η διασκευή μας δεν είναι στη γλώσσα του πρωτοτύπου, επειδή τα αγγλικά τα καταλαβαίνουν ούτως ή άλλως πολύ περισσότεροι, αλλά, κυρίως, επειδή η αγγλική μεταγραφή είναι σχεδόν κατά λέξη απόδοση του αρχικού (και πολύ επιτυχημένη), θα παραθέσουμε τους στίχους μετά το επόμενο βίντεο.
Η ΔΙΑΣΚΕΥΗ
Ήταν θέμα χρόνου να ανακαλύψει ο Marc Almond αυτό το κομμάτι, του οποίου ο κεντρικός ήρωας βρήκε αμέσως μια θέση στο δικό του πάνθεον από περιθωριακές και βασανισμένες υπάρξεις, έρμαια ανεκπλήρωτων ερώτων και κοινωνικού στιγματισμού. Το αναβαπτισμένο "What Makes A Man A Man" έκανε το ντεμπούτο του στη μεγάλη συναυλία του Almond στο Royal Albert Hall του Λονδίνου στις 30 Σεπτεμβρίου 1992, σε μια λιτή, «αυτοκτονική» εκτέλεση μόνο με πιάνο, και αποθεώθηκε δεόντως από το κοινό. Τον Μάρτιο του 1993 μια «live studio» ηχογράφηση κυκλοφόρησε ως single φτάνοντας μέχρι το Νο. 60 του βρετανικού chart, και τον Απρίλιο του ίδιου χρόνου συμπεριλήφθηκε, φυσικά, στο άλμπουμ με την ηχογραφημένη συναυλία που έφερε τον τίτλο Twelve Years Of Tears.
Τα σέβη μου στον Charles Aznavour για το υπέροχο τραγούδι και για την τόλμη του να το πει το 1972. Όμως μιας και η αγγλική γλώσσα μου είναι περισότερο οικεία, αλλά επειδή έχω και αδυναμία στον Marc Almond, δίνω την "ψήφο" μου στη διασκευή.
Η Γεωργία Νταγάκη, γεννήθηκε στην Αθήνα με καταγωγή από τo Ρέθυμνο Κρήτης. Από την ηλικία των 12 χρόνων ξεκίνησε μαθήματα κρητικής λύρας ενώ παράλληλα ξεκίνησε πιάνο, φωνητική, θεωρία και αρμονία της μουσικής. Από αρκετά μικρή ηλικία ασχολείται επαγγελματικά με τη μουσική και έχει συνεργαστεί με πολλούς παραδοσιακούς μουσικούς αλλά και με ερμηνευτές της έντεχνης σκηνής, μια και το ρεπερτόριο της είναι ευρύτερο. Έπειτα από πολλές και αξιόλογες συνεργασίες, με σπουδαίους καλλιτέχνες όπως ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου, ο Ορφέας Περίδης, ο Βασίλης Λέκκας, ο Γιάννης Σπάθας, ο Γιάννης Κούτρας, την Ευανθία Ρεμπούτσικα και τον Παναγιώτη Καλαντζόπουλο, ο Αντώνης Μίτζελος, ο Γιώργος Ανδρέου και πολλοί άλλοι, δημιούργησε την δική της ηλεκτρική και ακουστική μπάντα η και μόνο μ’ ένα πιάνο, παίζοντας σε όλη την Έλλάδα, σε μαγαζιά και σε καλοκαιρινές συναυλίες.
...let's raise a glass or two, to all the things I've lost on you ...!!! Η όψη της αρχικά σε ξεγελά καθώς με την πρώτη ματιά μοιάζει με 25χρονο αγόρι. Έχει κοντά σγουρά μαλλιά, είναι μικροκαμωμένη και νευρική. Η φωνή της όμως προδίδει αμέσως την ταυτότητα της. Πρόκειται για την 34χρονη Laura Pergolizzi, που έγινε γνωστή με το καλλιτεχνικό όνομά της, LP. Η LP γεννήθηκε στο Long Island της Νέας Υόρκης και μετακόμισε στο Λος Άντζελες το 2010.
Οι Άλφα Πέντε ξεκίνησαν ως το project δυο νέων Ελλήνων μουσικών, του Σταύρου (Ohmer) και του Σπύρου (Ναυαγός). Η μουσική τους είναι χιπ χοπ με ελληνικό στίχο και σίγουρα δεν είναι από τα ονόματα εκείνα που είναι πολύ γνωστά στο κοινό. Πήραν το όνομά τους από Το «Α», το οποίο είναι από τη λέξη άρθρο, που είναι το άρθρο 5 του συντάγματος, και λέει ότι «στην ελληνική επικράτεια όλοι οι άνθρωποι είναι ίσοι, ανεξάρτητα από χρώμα, φυλή, καταγωγή, θρησκευτικά πιστεύω, κοινωνικό στάτους, κλπ.».
Οι The National Fanfare of Kadebostany είναι... η ορχήστρα της Δημοκρατίας της Kadebostany. Genre: idm / electronica / noise / balkan / experimental / instrumental / πιάνο, τσέλο, ακορντεόν, μπάντζο, σαξόφονο, βιολί, φαγκότο... (ενίοτε ανατολίτικο, ενίοτε πομπώδες και εμβατηριακό, ενίοτε ακατάληπτος θόρυβος) Στην πραγματικότητα πρόκειται για το project του Ελβετού παραγωγού Kadebostan, σε συνεργασία με τους Rational Diet, ένα "ensemble ακουστικής μουσικής δωματίου", με έδρα του το Minsk της Λευκορωσίας.
Ένα υπέροχο, σπάνιο τραγούδι από τον Adrian John Loveridge . Κυκλ o φόρησε το 1981 στο επίσης δυσεύρετο άλπουμ του με τίτλο “ Square One ”. Ελάχιστες πληροφορίες μπόρεσα να βρω για αυτόν τον καλλιτέχνη, μόνο ότι γενήθηκε στο Lyme Regis της Αγγλίας γύρω στο 1950 και ζούσε στη Νέα Υόρκη το διάστημα που ηχογράφησε το album . Κάποιος από τη γενέτειρά του ενημέρωσε μέσω ενός σχολίου του στο youtube , ότι ο Loveridge απεβίωσε προ δεκαετίας. Το ίδιο άτομο ανέφερε ότι ο Loveridge είχε γράψει πολύ υλικό, αλλά η μόνη πραγματική του επιτυχία ήταν όταν έγραψε δυο τραγούδια για ένα άλμπουμ της Laura Branigan . Τέλος αναφέρω ότι το πρωτότυπο τραγούδι γράφτηκε το 1979 από ένα συγκρότημα ονόματι Thieves , για το οποίο επίσης δεν υπάρχουν στοιχεία. Lyrics: 400 dragons it's gonna be rough six million soldiers of fortune I'd fight them all for a night in your love... 400 dragons and if that ain't enough send ten million Venus invaders I'd
Χθες και με καθυστερηση αρκετων μηνων ειναι η αληθεια, ειδα την ταινια του Ακι Καουρισμακι, Le Havre. Πολυ καλη ταινια, αλλα η χαρα ηταν διπλη γιατι ανακαλυψα ενα κομματι-διαμαντι απο το 1965. Το κομματι ειναι απο τους The Renegades και λεγεται Matelot, που σημαινει ναυτης χαμηλης βαθμιδας.
H Ikira Baru είναι μια κολομβιανή τραγουδίστρια. Είναι από την Μπαρανκίγια, στην Καραϊβική ακτή της Κολομβίας - την ίδια πόλη όπου γεννήθηκε και μεγάλωσε η Shakira. Οι άνθρωποι στην Μπαρανκίγια είναι φιλόξενοι, αγαπούν τη διασκέδαση και τη μόδα και είναι μεγάλοι λάτρεις της μουσικής. Αυτή η ατμόσφαιρα άφησε το στίγμα στην Ikira από νωρίς στη ζωή της. Άρχισε να παίρνει μαθήματα τραγουδιού στην ηλικία των 5. Είχε διάφορους δασκάλους στο τραγούδι στην Κολομβία, την Αργεντινή και την Αυστραλία.
Ο «Σταυρός του Νότου» ξεκίνησε με τις χειρότερες προοπτικές για τον Θάνο Μικρούτσικο, ο οποίος είχε κάνει μεγάλη αίσθηση στο κοινό μετά τη μεταπολίτευση με τους πρώτους του δίσκους (όπως τα «Τραγούδια της λευτεριάς» [1978] και η «Μουσική πράξη στον Μπέρτολτ Μπρέχτ» [1978]) και είχε αποσπάσει τις καλύτερες κριτικές για τη δουλειά του.
“Η Βασίλισσα της avant-garde pop” - Esquire “Queen of the Revolution” – Madame Figaro “Stunningly emotive vocals... atmospheric soundscapes” - Rolling Stone India “Ilia has perfected a performative style like no other in the music industry…she gradually shed her layers as she shuffled into a hypnotic and futuristic goth-pop that took a mystical turn with the use of the traditional organ of santour, creating a perfectly orchestrated musical chaos.” Maro Angelopoulou – Europavox Η IOTA PHI μετά την συνεργασία της με το εμβληματικό γκρουπ των ΣΤΕΡΕΟ ΝΟΒΑ στο κομμάτι Ίριδα", κυκλοφορεί το πρώτο single από τον επερχόμενο της δίσκο. Σε σύνθεση και παραγωγή της ίδιας, με σταθερό συνεργάτη τον Μιχάλη Δέλτα, το ΜΑΖΙ είναι ένα αναπάντεχο και τολμηρό κράμα διαφορετικών μουσικών ειδών. Στοιχεία ρεμπέτικου, ντραμς 808, ηλεκτρονικός πειραματισμός και tribal στοιχεία συνθέτουν το ηχοτόπιο του ΜΑΖΙ. Ένα love story ή μια ιστορία για τις ψυχές των ανθρώπων. Την κυκλοφορία του πρώτου της δίσκο
Οι Madrugada ήταν ένα Νορβηγικό ροκ συγκρότημα που δημιουργήθηκε στην πόλη Stokmarknes το 1992. Το συγκρότημα αρχικά αποτελούνταν από τα μέλη Σίβερτ Χόιεμ (φωνητικά), Ρόμπερτ Μπούρας (κιθάρα) και Frode Jacobsen (μπάσο). Οι Madrugada ήταν γνωστοί για τον χαρακτηριστικό νωχελικό και ελαφρά μελαγχολικό τους ήχο.
Τα σέβη μου στον Charles Aznavour για το υπέροχο τραγούδι και για την τόλμη του να το πει το 1972.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌμως μιας και η αγγλική γλώσσα μου είναι περισότερο οικεία, αλλά επειδή έχω και αδυναμία στον Marc Almond, δίνω την "ψήφο" μου στη διασκευή.
Συμφωνώ και επαυξάνω, δεδομένου ότι και η λιτή ενορχήστρωση και η συγκρατημένη ερμηνεία δίνουν πραγματικά άλλη διάσταση στο τραγούδι!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚανεις αλλος δεν θα μπορουσε να το πει τοσο ευκολα και απλα, παρα μονο ο Marc, αυτα τα κομματια ειναι λες φτιαγμενα μονο για εκεινον...!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή